מחלוקת בכחול לבן: אשכנזי קורא להסכים להצעת נתניהו

איתי גדסי 1 Comment on מחלוקת בכחול לבן: אשכנזי קורא להסכים להצעת נתניהו

מתח בכחול לבן, עם התקרבות מועד פיזור הכנסת ואי ההכרעה האם נענים להצעת ראש הממשלה נתניהו. התסכול: מקורב לגנץ אמר כי מודל המפלגה בה 4 המנהיגים קובעים יחד הוא גורם לנזק. גנץ שואף לקבל החלטות לבד. גנץ: "אני מתייעץ ומקבל את ההחלטות לבד"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גוברת המחלוקת בכחול לבן: גורם המעורב במשא ומתן אומר שחבר ההנהגה גבי אשכנזי קורא לקדם את הצעת נתניהו, בה הוא ראשון ברוטציה למשך 6 חודשים – כדי למנוע בחירות. לדבריו, קיימת מחלוקת חריפה בין אשכנזי ללפיד, שמדברים בקלות שונים. כך מדווח עקיבא נוביק.

בנוסף ישנו תסכול מאוד גדול במפלגה ממודל "הקוקפיט" בה 4 חברי ההנהגה נדרשים להכריע יחד, קרובים לגנץ אומרים שאי אפשר להתנהל בצורה המדוברת, זה גורם נזק למפלגה ולא משקף את יחסי הכוחות בה.

מוקדם יותר פורסם, כי מקורבים לגנץ אמרו, כי אם יהיו בחירות שלישיות הרי ששאלת הרוטציה תעלה שוב על הפרק, והפעם גנץ לא יסכים לחלוק עם לפיד את הרוטציה. בכחול לבן מתקשים לקבל החלטות לאור המחלוקות הרבות עם לפיד.

גנץ אמר הערב בוועידת מקור ראשון: "אני מתייעץ עם שותפיי ועם אנשים נוספים ומקבל החלטות. אני ולא אף אחד אחר". עוד אמר גנץ: "אני מזהה בתקופה האחרונה רבים שסבורים שניתן לסלוח על מעשי שחיתות, בשל הזדמנויות פוליטיות כאלו ואחרות. התמיכה בדרך מדינית ופוליטית גורמת לעיוורון אצל חלק מהאנשים המבקשים "לאתרג" את ראש הממשלה. אסור להסכים לכך".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מחלוקות מתח קרע והסתה איש ברעהו,
    הרבה יותר בליכוד!